Ćwiczenia regenerujace

Roller do ćwiczeń, czyli nic innego jak wałek z pianki przeznaczony do masażu, przyda się jako uzupełnienie ćwiczeń regenerujących po wykonanym przez nas treningu. Wałek taki rozluźni nasze mięśnie, poprawi ich elastyczność oraz polepszy kurczliwość. Jego regularnie używanie znacznie obniża przeciążenia w naszych mięśniach, szczególnie gdy źle rozplanowaliśmy nasze ćwiczenia. Tkanka traci w ten sposób spoją elastyczność, a my odczuwamy ból w większym stopniu. 

Roller do ćwiczeń równie świetnie sprawdzi się jako sprzęt do rehabilitacji osób z bólami kręgosłupa. Poprzez używanie rollera na plecy, nerwy zostają rozluźnione, a my sami uwalniamy się od nieprzyjemnego bólu.

Na rynku dostępnych jest wiele rodzajów takich wałków. Jaki wybrać, aby pozbyć się bólu? Różnią się one swoim kształtem, ceną jak i wytrzymałością. Bardzo łatwo uginają się pod ciężarem naszego ciała. Rollery o średniej twardości polecane są osobom, które uprawiają sport regularnie.

Rollery charakteryzujące się miękką powierzchnią łatwo uginają się pod ciężarem naszego ciała. Polecane są tym, którzy skarżą się na jakiekolwiek bóle mięśni, odczuwają napięcie a także tym, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem. Najtwardsze rollery zostały stworzone z myślą o zaawansowanych sportowcach, posiadających bardzo dużą masę mięśniową. Każdy mięsień powinniśmy rolować regularnie. Bez systematyczności nie możemy oczekiwać żadnych rezultatów.

Share This:

Dodaj komentarz

Podpis *
Email *
Witryna internetowa